فوم رولی اصفهان رنگبندی های جذابی دارد

همیشه فوم رولی اصفهان جنس خوبی دارد که ابن موضوع هم در حین خرید باید مورد توجه قرار گرفته شود.

باید بگوییم که بهتر است از افزودنی هایی که کاملا مرغوب و مجاز اطلاع یابید و در روند خرید نیز این رول های با کیفیت فوم را بر حسب این امر برای خرید در نظر بگیرید.

رهاسازی خود میوفاشیال یک اصطلاح فانتزی برای خود ماساژ است که به رفع گرفتگی عضلات یا نقاط ماشه ای کمک می کند و استفاده از فوم رولر یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است.

وقتی صحبت از کاهش درد پس از یک تمرین شدید می شود تفاوت ایجاد می کند  چه از یک بازی اسکواش، یک جلسه در باشگاه یا یک جلسه ایروبیک در استودیوی تناسب اندام گروهی.

فقط کشش به تنهایی همیشه برای رفع گرفتگی عضلات کافی نیست.

فوم

یک طناب بانجی را تصور کنید که یک گره به آن بسته شده است و سپس کشش طناب را تصور کنید. این باعث ایجاد کشش، کشش بخش بدون گره عضله و نقاط اتصال می شود. گره، با این حال، بدون تغییر باقی مانده است.

استفاده از فوم رولر می تواند به شکستن این گره های عضلانی، از سرگیری جریان خون و عملکرد طبیعی کمک کند. هدف هر تکنیک اصلاحی یا بازیابی این است که شما را به نقطه عملکرد عادی بازگرداند، گویی هیچ چیز از ابتدا اشتباه نبوده است.

در اینجا 10 دلیل برای استفاده از فوم غلتک آورده شده است

کاهش بسیار درد بعد از ورزشبهبود گردش خونسفتی عضلات را رها کنیدعملکرد ورزشی را بهبود می بخشدگره های ماهیچه ها را از بین می برده.

جلوگیری از آسیب کمک می کندعادل را بهبود می بخشدحداکثر اثربخشی کششرد عضلانی با شروع تاخیری .

رول های ورزشی بر اساس تراکم به سه دسته نرم، معمولی و سفت طبقه بندی می‌شوند فوم رولرهای نرم برای افراد مسن، تازه کار و افرادی که به درد حساسیت بالایی دارند مناسب می‌باشد.

هر چه میزان تراکم و سفتی فوم رولر بیشتر باشد، فشار به عضلات بیشتر خواهد بود در نتیجه ورزشکاران و افرادی که نسبت به درد مقاومت بالاتری دارند می‌توانند از فوم رولرهای سخت استفاده کنند.

 

فوم رولرها سایز و اندازه‎‌های مختلفی دارند فوم رولرهای کوچک عموما برای ماساژ عضلات کوچک تر بدن مانند عضلات ساق پا یا بازو استفاده می‌شود و مدل‌های بزرگتر برای عضلات بزرگ مثل عضلات چهارسر ران کاربرد دارند.

فو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.