پسته نمکی سنجابک فشار خون را درمان می کند

همیشه پسته نمکی سنجابک  یک برند معروف هست که بیابانی است و نسبت به خاک شور بسیار متحمل است گزارش شده است که وقتی با آبی که 3000 تا 4000 ppm املاح محلول دارد آبیاری شود به خوبی رشد می کند.

درختان پسته در شرایط مناسب نسبتاً مقاوم هستند و می توانند در دماهای بین 10- درجه سانتی گراد (14 درجه فارنهایت) در زمستان و 48 درجه سانتی گراد (118 درجه فارنهایت) در تابستان دوام بیاورند.

آنها به موقعیت آفتابی و خاکی با زهکشی خوب نیاز دارند. درختان پسته در شرایط رطوبت بالا عملکرد ضعیفی دارند و در زمستان در صورت دریافت آب زیاد و عدم زهکشی کافی خاک، مستعد پوسیدگی ریشه هستند.

تابستان های طولانی و گرم برای رسیدن مناسب میوه مورد نیاز استحالی که در شمال کوه های آلپ استفاده از آن به عنوان یک افزودنی در محصولات شیرینی پزی بود. بعد از جنگ جهانی دوم که به یک میان وعده محبوب تبدیل شد.

پسته

پسته به دلیل ارزش غذایی و تطبیق پذیری اش در آشپزخانه، هم در تهیه شیرینی از جمله کیک، بستنی، ماکارون و… استفاده می شود.

و همچنین برای تهیه گوشت و ماهی، خامه و سس. علاوه بر این، این ماده ای است که می توانید آن را در سالاد، سوپ و چاشنی ها و همچنین میان وعده های سالم بگنجانید.

ما این 10 کنجکاوی را برای جشن گرفتن این تاریخ پیشنهاد می‌کنیم، و سپس می‌توانیم یکی از دستور العمل‌ها را انجام دهیم که این طعم و رنگ سبز بی نظیر را به آن می‌دهد، بچشید.

معروف است بیشتر به نام پسته، اما در دیگر به آن میوه خشک لبخند (ایران) و میوه شاد (چین) می گویند. در ملل دیگر نیز به عنوان “بادام سبز” شناخته می شود.

این درخت تا 10 متر (33 فوت) بلند می شود. دارای برگهای خزان کننده و پینه ای به طول 10-20 سانتی متر (3.9-7.9 اینچ) است. گیاهان دوپایه و دارای درختان نر و ماده مجزا هستند. گلها بدون گل و غیرجنسی هستند و به صورت خوشه دیده می شوند.

میوه درختی است که حاوی یک دانه دراز است که قسمت خوراکی آن است. دانه ای که معمولاً به عنوان یک آجیل در نظر گرفته می شود، یک آجیل آشپزی است، نه یک مغز گیاه شناسی. این میوه دارای پوسته بیرونی سفت و کرم رنگ است.

این دانه دارای پوستی به رنگ ارغوانی و گوشتی به رنگ سبز روشن، با طعمی متمایز است. هنگامی که میوه می رسد، پوسته از سبز به زرد/قرمز پاییزی تغییر می کند و به طور ناگهانی تا حدی باز می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.