کاشی استخری مونالیزا هیچ وقت کثیف نمی شود

موزاییک‌های شیشه‌ کاشی استخری مونالیزا کاشی مناسب می‌تواند طراحی استخر شما را به سطح بالاتری برساند و آن را به یک نمایش واقعی تبدیل کند.

اما همه کاشی ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. اگر کاشی بادوام می‌خواهید که تضمین کند استخر شما برای سال‌های آینده زیبا می‌ماند، مهم است که کاشی‌هایی را انتخاب کنید که برای استخرهای شنا ساخته شده باشند.

اگر در طراحی استخر تازه کار هستید، ممکن است تعجب آور باشد. در ظاهر، کاشی استخر و کاشی “معمولی” آشپزخانه و حمام وجه اشتراک زیادی دارند.

اما کمی عمیق‌تر حفاری کنید و خواهید فهمید که چرا کاشی استخر بهترین انتخاب برای یک استخر زیبا و ماندگار است.

استخر شنای درخشان و آفتاب‌گرفته شما ممکن است محیط طاقت‌فرسایی به نظر نرسد، اما این را در نظر بگیرید: کاشی‌ها و سطوح دیگر در استخر شنای شما در فضای باز و غوطه‌ور در آب هستند.

کاشی

آنها در معرض آفتاب و باران هستند. آنها با کلر و سایر مواد شیمیایی استخر در تماس هستند. و بسته به جایی که شما زندگی می کنید، ممکن است مجبور باشند در برابر تغییرات شدید دما مقاومت کنند.

به طور خلاصه، کاشی استخر شما باید بسیار بادوام باشد. و کاشی های طراحی شده برای استخرهای شنا بادوام ترین ضربه را برای شما به ارمغان می آورد: کاشی استخر غیر متخلخل است و با لعاب فرموله شده خاصی پوشیده شده است.

که از ترک خوردن و محو شدن آن جلوگیری می کند. لعاب مخصوص کاشی استخر را نیز در برابر آب مقاوم کرده و به راحتی تمیز می کند.

یکی از بزرگترین نقاط سردرگمی در مورد سوال “کاشی استخر در مقابل کاشی معمولی” کاشی حمام است. از این گذشته، کاشی دوش دارای طرح ها و رنگ های تزئینی است و برای خیس شدن طراحی شده است.

مانند کاشی روی دیوارهای حمام و کف آشپزخانه آیا کاشی معمولی حمام یا آشپزخانه واقعاً با کاشی استخر تفاوت دارد.

در بیشتر موارد، بله. در حالی که کاشی حمام برای تماس با آب طراحی شده است، در نظر گرفته نشده است که 24/7 در زیر آب قرار گیرد. کاشی معمولی حمام برای نور ملایم و دمای ثابت و ملایم طراحی شده است.

همین امر در مورد کاشی هایی که در آشپزخانه یا سایر قسمت های خانه خود پیدا می کنید نیز صدق می کند.

به زبان ساده، بیشتر کاشی‌های «معمولی» برای استفاده در فضای باز ساخته نشده‌اند. احتمال محو شدن، خوردگی و ترک خوردن آن بیشتر از کاشی استخری است که هدف آن ساخته شده است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.