ظروف یکبار مصرف صیادی مشکل معده را درمان می کند

بطری های آب معدنی استفاده می شود. ، همه این موارد نیاز به اقدامات احتیاطی ویژه ای دارندذ برای جلوگیری از شکنندگی، از ظروف یکبار مصرف صیادی مواد پلاستیکی لیزری برای ساخت این ظروف دور ریختنی استفاده می شود.

هنگامی که آب جوش یا غذای داغ مانند سوپ در این ظروف ریخته می شود، اجزای محلول وارد بدن شده و به دلیل وجود ترکیبات خاص، باعث سرطان می شوند.

البته کارشناسان تشخیص می دهند که این خاصیت به ویژه در مورد ظروف یکبار مصرف شفاف که حاوی درصد بالاتری از مواد سرطان زا هستند و در جامعه کاربرد بیشتری دارند.

از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو وزارت بهداشت، نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی مواد غذایی اقدام به ایجاد یک قانون کرده کارگروه بررسی آن است.

ظروف

در ظروف پلاستیکی پلی استایرن دمای بیش از 65 درجه ممنوع است اگرچه برخی از کارشناسان ادعا می کنند که استفاده از ظروف یکبار مصرف باعث کاهش بروز و انتقال بیماری های عفونی می شود.

جدا از انواع پلاستیکی که به عنوان ظروف یکبار مصرف برای سرو چای یا غذا استفاده می شود.

دسته دیگری از مواد به عنوان ظروف آشپزخانه، ظروف نگهداری مواد غذایی در یخچال، ظروف بسته بندی مواد غذایی به ویژه برای محصولات لبنی مانند ماست و پنیر و بطری های آب معدنی استفاده می شود.

، همه این موارد نیاز به اقدامات احتیاطی ویژه ای دارند به گفته Plastics Europe، ایالات متحده، کانادا و مکزیک که اعضای پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) هستند، بیشترین سرانه پلاستیک را تولید می کنند.

کشورهای اروپایی و ژاپن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

در این زمینه، ایالات متحده و کشورهای اروپایی اکثر زباله های پلاستیکی مانند فنجان های یکبار مصرف، بطری های نوشابه و بسته بندی مواد غذایی را تولید می کنند.

ژاپن همچنین یک تولید کننده و مصرف کننده عمده پلاستیک و بسته بندی پلاستیکی است، با تولید پلاستیک برای هر نفر در ژاپن بیشتر از چین یا سایر کشورهای آسیایی، اگرچه اکثر پلاستیک های این کشور به مقدار زیادی توسط شهر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.