سفره یکبار مصرف عمده هدیه وزیر خارجه به امپراتور روم

رستوران‌های شلوغ می‌توانند از صدها پوشش در روز عبور کنند، به این معنی که افراد چند گروه در طول روز سر یک میز نشسته‌اند.

حتی رستوران های کوچکتر باید اطمینان حاصل کنند که هر میز چیدمان برای زمانی که یک مشتری جدید می رسد عالی است. به همین دلیل، رومیزی ها و دستمال های کاغذی انتخابی پرطرفدار هستند.

زیرا هنگام چیدن میز برای گروه بعدی مشتریان، سریع و آسان از بین می روند و جایگزین می شوند. اگر ممکن است یک انتخاب ساده باشد، اما از نظر طراحی و تجربه عالی نیست.

این جایی است که سفره یکبار مصرف عمده وارد می شوند، زیرا این تغییر جزئی می تواند تأثیر قابل توجهی در هر رستورانی بگذارد. برای آشنایی با مزایای پارچه رومیزی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سفره یکبار مصرف شیشه ای

داشتن رومیزی هایی که از پارچه در رستوران شما ساخته شده اند، ظرافتی را به شما اضافه می کند که هرگز نمی توانید آن را با کاغذ بدست آورید.

این احساس برتری ایجاد می‌کند که مشتریان آن را دوست دارند و به این موضوع کمک می‌کند که موسسه شما مشتاق ایجاد یک تجربه با کیفیت و درجه یک است.

مردم ابتدا با چشمان خود غذا می خورند. در حالی که غذا جذابیت اصلی است، آنها می خواهند آن را در محیطی بخورند که از نظر زیبایی نیز دلپذیر باشد.

علاوه بر این، مشتریان مستقیماً داشتن سفره‌های رستوران را با تجربه بهتر مرتبط می‌دانند. طبق یک مطالعه در سال 2019 که تأثیر کتانی روی میز روی یک موقعیت غذایی واقعی را بررسی کرد.

«کتانی پارچه‌ای روی میز به ترجیح بیشتر پیش‌غذا و به طور کلی کیفیت غذا کمک می‌کند». همچنین خدمات بهتر، محیط و تجربه کلی در رستوران به پارچه های پارچه ای میز نسبت داده شد.

در نهایت، سه چهارم مشتریان درگیر در این مطالعه احساس کردند که کتانی میز “یک عنصر مهم هنگام غذا خوردن در رستوران است.”

کتانی میز رستوران باعث کاهش سر و صدای رستوران شما می شود

طبق یک انتشار خبری در سال 2011 توسط کمیسیون اروپا، الیاف طبیعی مانند الیاف گیاهی یا پشم را می توان برای “ساخت جاذب های صوتی پایدار که به جلوگیری از آلودگی صوتی کمک می کند” استفاده کرد و می تواند به اندازه الیاف ساخته شده از مواد معدنی و پلاستیک موثر باشد.

بنابراین، به عنوان مثال، یک سفره نخی می تواند یک راه موثر برای کاهش سر و صدا در یک رستوران باشد.

به همه چیزهایی که در یک رستوران می گذرد فکر کنید. بشقاب ها را هنگام سرو روی میزها می گذارند و کارد و چنگال و لیوان ها را دائماً توسط مشتریان برمی دارند و می گذارند.

همه اینها بخشی از شلوغی یک رستوران شلوغ است، اما کاهش این سر و صدا می تواند فضای آرام تری ایجاد کند و به مشتریان کمک کند تا در سطح راحت با یکدیگر صحبت کنند.

یک رومیزی پارچه ای ضخیم به عنوان مانعی بین همه اینها و میز عمل می کند و به طور کلی با پوشاندن سطوح سخت صدا را جذب می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.