کاشی بین کابینتی خارجی ارزش ملک هایتان را بالا می برد

این روزها استفاده از کاشی بین کابینتی خارجی دیواری در طراحی دکوراسیون منزل به قدری رایج و فراگیر شده که حتی به فضای آشپزخانه هم راه پیدا کرده است.

شاید استفاده از کاشی بین کابینتی در طراحی داخلی آشپزخانه چندان برایتان آشنا نباشد اما به خوبی می تواند جایگزین گزینه هایی مانند کاشی، دیوارکوب و موارد دیگر شود و فضایی جذاب و خاص به آشپزخانه شما ببخشد.

معمولا برای طراحی داخلی آشپزخانه از طرح های خاصی استفاده می شود که از نظر ظاهری با مدل هایی که برای فضاهای دیگر استفاده می شود کمی متفاوت است.

آشپزخانه از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است که باید هم به کارایی فضای کار و هم به موضوع زیبایی بصری توجه کرد. جدا از کاشی بین کابینتی خارجی ظروف آشپزخانه که در هنگام خرید باید با دقت از آن ها استفاده کرد.

کاشی

دیوار آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های طراحی داخلی آشپزخانه است. دیوار آشپزخانه در نگاه اول مورد توجه قرار می گیرد، ابتکار عمل و انتخاب بهینه برای پوشش دیوار می تواند نقش بسزایی در ظاهر کلی آشپزخانه داشته باشد.

در گذشته از کاشی ها برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه استفاده می شد زیرا چربی ایجاد شده در پخت و پز و شستشو باعث می شد که دیوارها کاملاً با آب قابل شستشو باشند.

اما امروزه به لطف فناوری های جدید در تولید مواد جدید می توانید کمی ابتکار عمل کنید و این بار به جای کاشی از کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده کنید و از طراحی خلاقانه کاشی  دیواری برای فضای آشپزخانه لذت ببرید.

خوبیش اینه که هر وقت دلت میشکنه می تونی به سادگی اون رو با یکی دیگه عوض کنی در حالی که تعویض و تعویض روکش کاشی آشپزخانه کار راحتی نیست.

طرح های کاغذ دیواری بین کابینتی بسیار متنوع است. انتخاب بستگی به سلیقه شما دارد. اگر می خواهید آشپزخانه ای خاص و متفاوت طراحی کنید باید از کاغذ دیواری های متفاوت استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری را نمی توان به دیوار بین کابینت محدود کرد. برای دیوار آشپزخانه قسمتی که یخچال یا میز ناهارخوری در آن قرار دارد می توانید کاغذ دیواری نصب کنید.

حتما یک دکوراسیون مدرن و شیک بسازید که فضایی، صمیمی، برای صبحانه و غذا در طول روز برای شما و مهمانانتان باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.