سیب آبگیری اختلالات کبدی را نابود می کند

سیب یکی از محبوب ترین میوه های جهان است، سیب آبگیری سرشار از فیبر، ویتامین سی و آنتی اکسیدان های مختلف است، آنها همچنین با توجه به کالری کم آنها بسیار سیر کننده هستند.

مطالعات نشان می دهد که خوردن سیب می تواند فواید متعددی برای سلامتی شما داشته باشد سیب معمولاً به صورت خام خورده می شود، همچنین می توان از آن در دستور العمل ها، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف استفاده کرد.

انواع مختلفی با رنگ ها و اندازه های مختلف فراوان است، سیب عمدتاً از کربوهیدرات و آب تشکیل شده است، آنها سرشار از قندهای ساده مانند فروکتوز، ساکارز و گلوکز هستند.

با وجود محتوای کربوهیدرات و قند بالا، شاخص گلیسمی آنها پایین است. جی آی معیاری است که نشان می دهد چگونه غذا بر افزایش سطح قند خون بعد از خوردن غذا تأثیر می گذارد،  مقادیر پایین با مزایای سلامتی مختلفی مرتبط است.

میوه‌ها به دلیل فیبر و پلی‌فنل بالایی که دارند، اغلب دارای نمره جی آی پایینی هستند، سیب از نظر فیبر بسیار غنی است، یک عدد سیب متوسط  حاوی حدود چهار گرم از این ماده مغذی است که هفده درصد از ارزش روزانه را تشکیل می دهد.

سیب

بخشی از فیبر آنها از فیبرهای نامحلول و محلول به نام پکتین به دست می آید، فیبر محلول با فواید سلامتی متعددی همراه است، تا حدی به این دلیل که باکتری‌های دوستدار روده شما را تغذیه می‌کند

فیبر همچنین ممکن است به بهبود سیری و کاهش وزن کمک کند و در عین حال سطح قند خون را کاهش داده و عملکرد گوارشی را تقویت کند.

سیب دارای بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است، البته نه در مقادیر زیاد، با این حال، سیب معمولا منبع خوبی از ویتامین سی است.

ویتامین سی:  همچنین به نام اسید اسکوربیک، این ویتامین یک آنتی اکسیدان رایج در میوه ها است، این یک ماده مغذی غذایی ضروری است که عملکردهای مهم زیادی در بدن شما دارد.

پتاسیم: ماده معدنی اصلی موجود در سیب، پتاسیم است که در صورت مصرف زیاد، ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد، سیب سرشار از ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدانی مختلف است که مسئول بسیاری از مزایای سلامتی آن است.

بر اساس مطالعات حیوانی، کورستین یک ماده مغذی که در بسیاری از غذاهای گیاهی نیز وجود دارد، ممکن است اثرات ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد سرطانی و ضد افسردگی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.