انژکتور 14 شامل یک محرک الکتریکی و مجموعه سوپاپ 64 است که برای ارتباط انتخابی سیال محرک تحت فشار به انژکتور 14 در پاسخ به دریافت یک یا چند سیگنال کنترل الکترونیکی S 10 با انتخاب متغیر در طول یک چرخه تزریق قابل اجرا است.
میل سوپاپ پراید انژکتور علاوه بر این شامل یک بخش محفظه 66، یک قسمت نازل 68، یک وسیله یا دستگاه(های) تحریک الکتریکی 70، یک شیر کنترل فشار اول با کنترل الکترونیکی 72، یک عضو تشدید و فشار سوخت متقابل 74، یک شیر سوزنی با کارکرد مستقیم است.
یک دستگاه بایاس اول 78، یک شیر کنترل فشار دوم با کنترل الکترونیکی 80، و یک دستگاه بایاس دوم 82. شیر 80 همچنین می تواند به عنوان یک شیر کنترل سوزنی شناسایی شود.
مجموعه محرک و سوپاپ 64 شامل یک محرک 84، ترجیحاً به شکل مجموعه برقی، و یک شیر کنترلی 86، ترجیحاً به شکل یک دریچه پاپت یا قرقره است.
مجموعه شیر برقی 84 شامل یک مجموعه استاتور یا سیم پیچ ثابت (نمایش داده نشده) و یک آرمیچر متحرک 90 است. شیر کنترل 86 از طریق فنر بایاس سیم پیچ 87 جهت بستن ورودی سیال محرک 41 و تخلیه سیال محرک باز 33 به حفره سیال تحریک 35 بایاس می شود.
مجموعه محرک و سوپاپ 64، و همچنین عضو تشدید و فشار 74، سایر ویژگی ها یا پیشرفت های افشا شده در پت ایالات متحده را در خود جای داده اند. شماره 5،271،371 صادر شده به Meints و همکاران.
در 21 دسامبر 1993.قسمت محفظه 66 یک گذرگاه کنترل سوخت 92 و یک محفظه فشار سوخت یکپارچه 94 را تعریف می کند.
حجم سیال داخلی محفظه فشار سوخت 94 ترجیحاً ثابت و بسته به، از جمله، حداکثر مقدار سوخت مورد نظر تزریق شده در طول یک چرخه پاشش، تعیین می شود.
حداکثر فشار پاشش سوخت مورد نظر در طول چرخه تزریق، کاهش یا کاهش فشار پاشش سوخت مورد نظر در طول چرخه تزریق، مدول حجمی سوخت و جابجایی عضو 74.
گذرگاه کنترلی 92 به طور کلی به یک گذرگاه عرضه سوخت با فشار نسبتاً کم 96 یا یک گذرگاه تخلیه سوخت با فشار نسبتاً پایین 98 که در بدنه انژکتور 15 تعریف شده است اشاره دارد.