کفش ورزشی فوتبال پسرانه باعث از بین رفتن واریس پا می شود

مدت هاست که تولیدکنندگان کفش های فوتبال از چرم کانگورو برای تولید کفش های فوتبال استفاده می کنند.

 این روند با توسعه فناوری به سرعت تغییر کرده است و کفش های فوتبال که فقط از چرم کانگورو استفاده می کنند اکنون به گذشته تبدیل شده است. 

اما من همچنان به کفش ورزشی فوتبال پسرانه چرم کانگورو علاقه دارم. اگرچه فرکانس نسبت به قبل کاهش یافته است، چکمه های فوتبال چرم کانگورو به طور پیوسته آزاد می شوند و به زندگی خود ادامه می دهند.

ویژگی چرم کانگورو این است که با شکل پای کاربر مطابقت دارد و به آنها اجازه می دهد تا راحتی و حس نزدیکی را همزمان تجربه کنند. گفته می شود که این فناوری بسیار پیشرفت کرده است، اما این مزیت منحصر به فرد چرم کانگورو است که چرم مصنوعی نمی تواند از آن تقلید کند.

کفش ورزشی فوتبال پسرانه

معایب آن این است که در برابر رطوبت آسیب پذیر است، باید با استفاده از کرم محافظ چرمی به طور مرتب پس از استفاده از چکمه های فوتبال، آن را حفظ کرد و هنگامی که چرم کشیده شد، نمی توان آن را ترمیم کرد. این یک چرم طبیعی است که عمدتاً برای کفش های فوتبال با کیفیت بالا استفاده می شود.

در گذشته، پوست بز یا پوست گوساله اغلب در کفش های فوتبال درجه یک استفاده می شد. اکثر تولید کنندگان کفش فوتبال هنوز از این چرم ها برای قسمت کفش فوتبال استفاده می کنند. 

تناسب و احساس منحصر به فرد هنگام لمس توپ فاکتورهایی هستند که در انتخاب کفش های فوتبال باید در نظر گرفته شوند. در حال حاضر، این یک چرم طبیعی است که عمدتاً برای محصولات سطح اولیه استفاده می شود.

تاکنون پیشرفت های زیادی صورت گرفته است، اما چرم مصنوعی مسیری است که شرکت های تولید کننده کفش فوتبال باید به سمت جلو حرکت کنند.

 “Kanga Light” نایک و “Hybrid Touch” آدیداس هر دو چرم مصنوعی هستند، اما با راحتی و دوام قابل مقایسه با چرم طبیعی، بازیکنان فوتبال زحمت پیدا کردن و پوشیدن چکمه های فوتبال چرم طبیعی را به حداقل رسانده اند.

علاوه بر این، با پیوند زدن عملکرد ضد آب، که ویژگی‌ای است که چرم طبیعی نمی‌تواند داشته باشد، خود را به عنوان مادر دنیای چرم کفش فوتبال معرفی کرده است. 

یک بخش دلگرم کننده دیگر این واقعیت است که این چرم های مصنوعی نیز به طور مداوم در حال توسعه هستند و کفش های فوتبال بیشتر و بیشتر ساخته شده از چرم مصنوعی مشابه چرم طبیعی در آینده عرضه خواهند شد.