کشف حجم زیادی از مواد مخدر در درون ایزوگام شرق عایق

ایزوگام شرق عایق از کیفیت بالایی برخوردار است و از آن ب عنوان عایق نانو نیز یاد می شود که دارای ویژگیهای خاصی می باشد. درمورد نانو مواد به عنوان محلول های عایق در آب و هوای سرد انجام شده است و تحقیقات کمی در آب و هوای گرم انجام شده است. با این حال، این در حال تغییر است.

اخیرا، ایهارا، گائو اثر یک سیستم لعاب گرانول نانوژل نیمه شفاف را در اسپندل های ساختمان های اداری در سه شهر آب و هوای گرم مورد مطالعه قرار داد.

نتایج شبیه‌سازی‌شده نشان داد که نانوژل می‌تواند به مصرف انرژی کمتری در مقایسه با نماهای دوجداره دست یابد.

استفاده از نانوژل در پنجره ها و نانو وی آی پی ها در دیوارها و سقف، رشوان، فراگ  تقاضای انرژی کمتر یک ساختمان اداری تحت شرایط آب و هوایی اسوان را بررسی کرد. آنها تقریباً 60 درصد از انرژی از دست رفته را از طریق پنجره های شفاف بالا یافتند.

مطالعات اخیر در ساختمان های اداری تک و چند طبقه در الدمام، عربستان سعودی انجام شده است.

نتایج شبیه‌سازی‌شده نشان داد که نانوژل در پنجره‌ها و نانو VIP در دیوارها و سقف می‌توانند مصرف انرژی کمتری نسبت به عایق‌های معمولی داشته باشند.

انرژی بیشتری از طریق پنجره ها نسبت به دیوارها در مصرف انرژی سالانه صرفه جویی شد [ 24 ، 25 ]. یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که در مصر اجرا می‌شود، ایجاد حدود 725000 واحد مسکونی در تمامی استان‌ها و شهرهای جدید است که هر کدام شامل دو یا سه اتاق است که به طور کامل تکمیل شده است

این ساختمان ها در سرتاسر مصر بدون در نظر گرفتن سازگاری محیطی آنها با محیط اطراف و آب و هوا یا مصرف انرژی مورد انتظار در فرآیند خنک سازی مستقر هستند.

بنابراین، آنها احتمالاً با مشکلاتی در مصرف انرژی مواجه خواهند شد، به ویژه در مورد ساختمان های مسکن اجتماعی در شهر جدید اسوان که به دلیل شرایط آب و هوایی سخت خود شناخته شده است.
مطالعه حاضر بر تأثیر شیشه‌های نانوژل در پنجره‌ها و نانو VIP در دیوارهای خارجی بر مصرف انرژی ساختمان‌های مسکونی در شهر جدید اسوان، مصر متمرکز شده است.

مورد اصلی این مطالعه شامل دیوارهای آجری 120 میلی‌متری و پنجره‌های شیشه‌ای 3 میلی‌متری برای مقایسه با دیوارهای VIP نانو و پنجره‌های شیشه‌ای نانوژل بود. مصرف انرژی با استفاده از نرم افزار Design Builder شبیه سازی شد.
2. مو