پوکه معدنی باعث افزایش منبع درآمد زنان بی سرپرست قرار گرفت

در حین تشکیل پوکه بر اثر سرد شدن ناگهانی و خروج ناگهانی گازها از بدن، منافذ متعددی در ابعاد ماکرو و خرد ایجاد می شود. بنابراین، پوکه معمولاً دارای شکاف گازی است. منافذ معمولاً فضاهای غیر مرتبط بین آنها هستند.

داستان سنگ پا در اثر تشکیلات آتشفشانی به شرح زیر است. ماگمای اسیدی چسبناک تر از ماگمای بازی است، حاوی مقدار زیادی سیلیس است و وقتی ماگمای بازی مایع باشد، ماگمای اسیدی جامد می شود.

هنگامی که حرکات آتشفشانی متوقف می شود، جریان ماگما متوقف می شود و پوکه معدنی اسیدی تشکیل می شوند. سپس با افزایش فشار، مواد اسیدی و گازهای مذاب موجود در ماگما از دودکش شروع به فوران می کنند.

پوکه معدنی

باعث آزاد شدن ناگهانی فشار و انبساط ناگهانی می شود. در این بین باعث فرار ناگهانی اجزای فرار در بدن می شود. ذرات کروی مذاب باقی مانده به محض تماس با جو به سرعت سرد می شوند.

بنابراین، پوکه تشکیل می شود.دو نوع پوکه در نتیجه فعالیت های آتشفشانی اسیدی و بازی در طبیعت به وجود می آیند. اینها پوکه اسیدی و بازی هستند. پوکه اسیدی؛ به رنگ سفید و مایل به سفید است.

سختی Mohs پوکه اسیدی و بازی یکسان است، هر دو 5-6 هستند، همچنین پوکه های پایه دارای سطوح بالاتری از ترکیبات آلومینیوم، آهن، کلسیم و منیزیم در مقایسه با پوکه اسیدی هستند.

پوکه اسیدی مقدار سیلیس بیشتری نسبت به پوکه پایه دارد. در حالی که از پوکه اسیدی در ساخت و ساز استفاده می شود، پوکه پایه به طور کلی در صنعت کود و کشاورزی استفاده می شود.

پوکه برای اولین بار توسط مردم یونان مدتها قبل از مسیحیت و بعدها توسط مردم روم مورد استفاده قرار گرفت. تاریخچه سنگ پا به قرن اول قبل از میلاد برمی گردد. مردم روم باستان از سنگ پا در ساخت حمام های حرارتی و معابد استفاده می کردند.

پوکه چگالی بسیار کمتری نسبت به شن و ماسه معمولی دارد، بتن ساخته شده از پوکه بسیار سبک تر از بتن معمولی است. در سال های اخیر با توجه به اهمیت روزافزون مصالح ساختمانی سبک، استفاده از پوکه افزایش یافته است.