پلمپ رستورانی که از ایزوگام شرق دلیجان به عنوان روکش غذا استفاده می کرد

غشاهای باند شده در ایزوگام شرق دلیجان از پیش اعمال شده اغلب به عنوان عایق رطوبتی مستقل با طرف مثبت همراه با سازه های بتنی استفاده می شوند. آنها در زیر دال های پایه، در قالب ها و کاربردهای کنار کور اعمال می شوند.

از این رو مزایای سیستم های پیوندی از پیش اعمال شده به شرح زیر است:

باند ضد آب، افزونگی مخزن را بهبود می بخشد و خطر شکست کلی را به دلیل نقص های موضعی کاهش می دهد این اجازه می دهد تا غشاها در آب هیدرواستاتیکی بیشتر از سیستم های غیر متصل با یک لایه آب بندی قابل مقایسه قرار گیرند .

غشاها معمولاً تا عمق 20 متری در آب های زیرزمینی اعمال می شوند .

باند محل غشاء را ایمن می کند به طوری که نشست خاک یا تخریب در خاک نمی تواند به لایه آب بندی آسیب برساند.

در کاربردهای عمودی، خواص سطح نهایی بتن بر رویه اعمال تأثیری ندارد. در مقایسه با سیستم های پس از اجرا، کارهای آماده سازی روی سطح بتن (پرایمر و غیره) نیازی به بررسی ندارند.

نیازی به اعمال لایه های محافظ یا پیچ های بین غشا و سازه بتنی نیست.برای دستیابی به ویژگی های ذکر شده در بالا، غشاهای پیوندی از پیش اعمال شده باید دارای ویژگی های زیر باشند
غشای تک لایه – مقاوم در برابر فشار هیدرواستاتیک؛درز، برای تشکیل یک لایه ضد آب مداوم؛باند چسب برای ایمن کردن موقعیت در هنگام ساخت و استفاده؛ باند ضد آب، برای جلوگیری از مهاجرت آب نشتی؛ مکانیسم اتصال که امکان راه رفتن روی غشاها در کاربردهای افقی و حذف آسان خاک و خمیر سیمان را فراهم می کند

ازدیاد طول کافی برای فعال کردن پل ترک مقاومت مکانیکی بالا سودمند است زیرا معاملات بعدی باید روی غشاها کار کنند.

خواص فیزیکی، شیمیایی و فنی اضافی مشابه موانع غیر متصل.

در مقایسه با سایر مفاهیم عایق رطوبتی، نقاط ضعف نیز باید در نظر گرفته شود. مطالعات اخیر به ویژه نشان داد که درزها و مفاصل T نقاط ضعیفی هستند زیرا حتی تحت فشار کم آب تا حدی نشت می کردند (به فصل 4.4 مراجعه کنید).