مربای هویج بیتوته سفره هایتان را زیبا می کند

همیشه مربای هویج بیتوته به دلیل ریشه های با کیفیت عالی و رنگ روشن انتخاب می شوند. استفاده از یک رقم از یک مزرعه، هویج با کیفیت را تضمین می کند و در تمام طول سال در دسترس است.

مزرعه هابسون در یورکشایر نزدیکترین تولیدکننده هویج ما در تمام طول سال است. این منطقه خاک های ایده آل مورد نیاز برای هویج را فراهم می کند که متأسفانه در تپه های روستایی اطراف سیمونبرن یافت نمی شود.

دانستن اینکه مواد اولیه ما دقیقاً از کجا می آیند برای ما مهم است، و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است محلی بمانیم. با تشکر از راجر هابسون، که همچنین رئیس انجمن پرورش دهندگان هویج بریتانیا است، برای تهیه چنین هویج باکیفیتی است.

ما از دارچین، میخک و جوز هندی استفاده می کنیم تا مربا طعمی از طعم کیک هویج را بدهد که ترکیبی محبوب است و خوب کار می کند. آنها به ویژه در ماه های زمستان محبوب خواهند بود.

مربا

ما برچسب های خود را دوست داریم. هنگام راه اندازی دستور العمل های جدید در Pantry، از گذراندن زمان برای انتخاب رنگ ها و سایه زدن برچسب های خود لذت می بریم.

تنوع رنگی که در نمایش داده می شود در بسیاری از اغذیه فروشی ها و مغازه های مزرعه در منطقه رایج شده است، بنابراین ضروری است که این کار را درست انجام دهید. هیچ سوالی وجود نداشت .

که برچسب مربای هویج ما چه رنگی باشد. این بسیار سرگرم کننده است و بسیار برجسته است.

مربای مورد علاقه خرگوش عید پاک. در بسیاری از پست‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی با مضمون عید پاک، مشاهده کرده‌ایم که شیشه‌های ما روی تصاویر به‌عنوان بخشی از بسته‌های هدایا و بسته‌ها استفاده می‌شوند.

این مربا بسیار با پنیر درست می شود. ما در حین آزمایش این جام، کوه‌های «پنیر اصلی» شرکت‌های پنیر نورثامبرلند را می بلعیم. این یک جفت شدن بسیار توصیه می شود.