مایع ظرفشویی ناتار اگزما دست را ازبین می برد

یونجه و خاکستر جوشانده شده در ظرف آهنی زنگ زدگی را از بین می‌برد که  مایع ظرفشویی ناتار می‌توانست با تمیز کردن قابلمه با صابون و ماسه آن را از بین ببرد .

سطوح اجاق گاز، آفت تمیز کردن آشپزخانه، نیاز به سمباده زدن و روغن کاری دارد در قرن هجدهم نیروی دریایی انگلستان است.

آشپز در اوقات فراغت خود با ریختن روغن، رزین، چسب ماهی، نوشابه و اگزالات پتاس از طریق خاک صابون در سینی سوراخ‌دار در وان، صابون ظرفشویی محلول در آب دریا درست می‌کرد .

می گوید صابون ممنوع است زیرا در حالی که صابون برای از بین بردن کثیفی از دست ها و لباس های ما بسیار خوب است، خوردن آن بسیار بد است به جای آن از جوش شیرین و شن و ماسه شکر برای شستشو استفاده کنید.

مایع

وقتی در یک سفر یک ماهه کایاک سواری در اتحاد جماهیر شوروی، ما مواد شوینده ظرف را با خود نیاوردیم، بنابراین فرصت عجیبی دارم تا تاریخچه صابون را از تجربه شخصی بگوییم.

PS. توجه داشته باشید که هیچ یک از این دو روش برای پوست شما خوب نیست ماسه ساینده است و صابون اساسی است شکن‌های این بخش تقریباً هیچ ماده شوینده‌ای در خود داشتند، اما روی سطح ساینده‌شان فروخته می‌شدند.

ولین اشاره به اینکه واقعاً جایی برای یک صیقل‌گر جدید دیگر وجود دارد، این واقعیت بود که صیقل‌دهنده‌های موجود نمی‌توانستند مشکل ظروف سوخته یا گریس سرسخت را که میرچی، هالدی و سایر انواع ماسالاهای خانه‌دار استفاده می‌کردند.

برطرف کنند بی شمار محصولات مارک دار و بدون مارک همراه با پروکسی هایی مانند گل و خاکستر تا زمانی که خانم خانه از ظروف مسی یا برنجی استفاده می کرد خوب بود.

اما هنگامی که او به ظروف پیچیده‌تری مانند ظروف لعابی برای پخت و پز و ظروف نچسب یا ظروف نچسب یا شیشه و ظروف چینی فارغ‌التحصیل شد، نیاز به یک وسیله شستشوی ظروف پیچیده‌تر به وجود آمد.

این نیز ممکن است تا حدی به سوال شما پاسخ دهد: اگر از ظروف نچسب، شیشه ای یا چینی استفاده نمی کنید.