لباس نوزاد مارک آرزو از بی خوابی کودک جلوگیری می کند

بهتر است بدانید لباس نوزاد مارک آرزو یکی از بهترین برند های بازار ایران می باشد.

چه کسی هرگز در دام خرید یک لباس نوزاد زیبا و پر از جزئیات نیفتاده است، اما چه کسی هنگام پوشیدن آن بزرگترین سردرد را داشت که با این همه بخش و دکمه جدا شده گم شد؟

اگر برای برخی از والدین، یادگیری با اشتباه همراه است، از سوی دیگر، شما نیازی به تجربه این تجربه شرم آور برای یادگیری ندارید.

قبل از اینکه خرید آن تکه های مد روز برای نوزاد غیرقابل مقاومت به نظر برسد، متخصصان اطفال همیشه به یاد دارند که باید به دو ویژگی اساسی توجه کرد:

پوست کودک حساس، نازک و مقاوم نیست و بنابراین به پارچه های راحت نیاز دارد.

نکته دیگر توجه به عملی بودن است، زیرا در هنگام مبادله به راحتی کوچولوها اذیت می شوند.

با فکر کردن، اولین قدم این است که آن لباس های پر از تزئینات، با سنگ ریزه، زیپ، توری، دکمه و سایر لوازم تزئینی را کنار بگذارید که علاوه بر عدم ایجاد امنیت، همچنان می تواند به کودک آسیب برساند.

لباس

از آنجایی که ماه های اول حضور کودک در خانه به دلیل روال جدید ممکن است با مشکل مواجه شود، انتخاب صحیح قطعاتی که کمد لباس را تامین می کند، اساسی است تا لحظه تغییرات را کاربردی تر و کارآمدتر کند.

بنابراین، ما نکاتی را آماده کرده ایم که به والدین در این کار کمک می کند:

برای قطعات پنبه ای خالص یا الاستین ارزش قائل شوید که به دلیل انعطاف پذیری بیشتر، تعویض آن را آسان تر می کند.

و چون سبک تر، نرم تر و چکش خوار هستند، به پوست کودک اجازه تنفس می دهند.

از پارچه های مصنوعی و مخملی مانند مخمل و پشم که می تواند پوست حساس کودک شما را تحریک کرده و آلرژی ایجاد کند، خودداری کنید.

اگر نمی‌توانید بدون تکه‌های بافتنی کار کنید، آن‌هایی را انتخاب کنید که ضد حساسیت هستند و به آنهایی که یقه‌هایی از جنس دیگری دارند ترجیح دهید.

گزینه دیگر پوشیدن یک بلوز یا کت و شلوار 100% نخی در زیر آن است که یقه آن بیرون زده و از پوست کودک محافظت می کند.

حواستان به رنگ پارچه‌ها باشد و رنگ‌های روشن‌تر و رنگ‌های پاستلی را ترجیح دهید، زیرا پارچه‌های تیره می‌توانند رنگ زیادی داشته باشند و پوست را تحریک کنند.