سوسیس پپرونی که باعث تغییر رنگ چشم می شود

سوسیس پپرونی نوعی سالامی است. به طور کلی، این کلمه در ایتالیایی به معنای یکی از زیرگونه های فلفل آنها است.

به هر حال، اگر می خواهید پیتزا پپرونی سفارش دهید، باید به این موضوع توجه کنید، زیرا در ایتالیا برای شما یک غذای سبزیجات می آورند، نه با سوسیس.

به طور کلی، ناپل وطن او است، جایی که او به طور فعال به پیتزا اضافه شد. پس از مدتی، سوسیس تند در بسیاری از کشورهای جهان رایج شد.

سوسیس پپرونی به دلیل طعم و عطر اصلی خود متمایز است. ماندگاری سوسیس پپرونی بیش از 30 روز نیست.

در آشپزی استفاده کنید

سوسیس پپرونی یک محصول مستقل عالی است که اغلب به پیتزا اضافه می شود. علاوه بر این، ساندویچ، تنقلات و سالاد بر اساس آن تهیه می شود.

آنها دوست دارند آن را در تخم مرغ های آسیاب شده قرار دهند. طعم تند و اصلی به تنوع طعم غذاهای مختلف مانند سوپ، خورش و غیره کمک می کند.

سوسیس معروف فلفلی به راحتی در خانه درست می شود، درست همانطور که زنان خانه دار قرن هاست در زادگاهش، ناپل، این کار را انجام می دهند.

این فرآیند پیچیده نیست، اما کاملاً زمان بر است، بنابراین قبل از امتحان پپرونی خانگی باید صبور باشید.

دستورالعمل آشپزی مرحله به مرحله.

  1. گوشت های خوب منجمد و حتی کمی منجمد را از طریق چرخ گوشت بریزید. سپس گوشت چرخ کرده را باید کاملاً مخلوط کرد تا الیاف سفید در آن ظاهر شود. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که دمای گوشت چرخ کرده در حین کار به زیر 12 درجه نمی رسد.
  2. گوشت چرخ کرده را یک روز در یخچال می فرستیم تا پخته شود. پس از پیری، گوشت تیره می شود و تراکم آن کمی تغییر می کند.
  3. شراب، ادویه، شکر، نمک و اسید اسکوربیک را به گوشت چرخ کرده پخته شده اضافه کنید. پاپریکا به محصول نهایی رنگ زیبایی می بخشد و فلفل کاین به وضوح می بخشد. به طور جداگانه، لازم به ذکر است نمک نیتریت. به عنوان یک نگهدارنده عمل می کند و از بوتولیسم جلوگیری می کند. اسید اسکوربیک همچنین یک نگهدارنده و تثبیت کننده رنگ است.
  4. پوسته ها را با گوشت چرخ کرده پر کنید، هوا را آزاد کنید و با یک باند 25-30 سانتی متری بانداژ کنید، حباب های هوای کوچکی که خارج نمی شوند، فقط باید با یک سوزن نازک سوراخ شوند.
  5. آماده سازی سوسیس باید برای خشک کردن در یک منطقه تهویه مناسب با دمای 10-12 درجه ارسال شود. زمان خشک شدن 6 تا 8 هفته خواهد بود.