سررسید تبلیغاتی اصفهان مشهد تبریز

سررسید تبلیغاتی اصفهان از جمله زیباترین سررسیدها است‌. در واقع سررسید به صورت دفتر یا کتاب تهیه می شود که در آن وقایع مهم در طول یک سال را نشان می دهد. این موضوعات شامل مسائل اقتصادی، سیاسی و… می باشد. همچنین سالنامه ها دارای قسمت هایی برای ثبت رویداد های شخصی نیز می باشد. در این سالنامه ها می توان وقایعی همانند تولد عزیزان را ثبت کرد تا فراموش نشود. سالنامه ها انواع مختلف دارند مانند رومیزی، دیواری، دفترچه های کوچک و… که هرکسی می تواند با توجه به سلایق خود از این سالنامه ها استفاده کنند. در این سال نامه ها وقایعی مانند تولد و وفات بزرگان، رویدادهای تاریخی هجرت ها و… به طور دقیق نوشته شده است.

سررسید تبلیغاتی اصفهان مشهد تبریز

خرید سررسید تبلیغاتی

خرید سررسید تبلیغاتی هر سازمانی می تواند برای تبلیغ کسب و کار خود از سررسید ها کمک بگیرد و روی آن ها کسب و کار خود را تبلیغ نماید.

با آغاز زندگی بشر او نیاز داشت که زمان را تعیین کند از این رو تقویم و سررسید ها را به وجود آورد. تقویم های قمری با استفاده از ماه تعیین میشود اولین تقویم ها را با استفاده از گردش ماه به وجود آوردند و بعد از آن تقویم های خورشیدی که بر اساس قرارگیری خورشید تعیین می شود به وجود آمد. سابقه استفاده از تقویم به سی هزار سال قبل میرسد اولین بار مصریان تقویم ۳۶۵ روزه را به وجود آوردند و بعد از آن اقوام بابلی تقویم را بر اساس ۱۲ ماه ابداع کردند. بابلیان هر وقت متوجه می شدند که اختلاف فصل ها و تقویم زیاد شده است یک ماه به تقویم اضافه می کردند که بر اساس تولد حضرت مسیح بود. تقویمی که مسلمانان و یهودیان از آن استفاده می کنند قمری است.

سررسید تبلیغاتی ارزان

سررسید تبلیغاتی ارزان امروزه سررسیدهایی با قیمت های گوناگون در بازار موجودند‌ حتی بعضی از شرکت ها و سازمان ها برای تبلیغ کسب و کار خود سررسید های رایگان را در اختیار افراد قرار میدهند. این کار باعث معرفی برند محصول به همه ی اقشار مردم میشود. هم چنین باعث خواهد شد فروش محصول بالا برود و همه ی افراد با چنین برندی آشنایی پیدا کنند.

در بین انواع تقویم ها ممکن است یک تقویم تاریخی را نشان دهد و تقویمی دیگر تاریخ دیگری را نشان دهد. به عنوان مثال تقویم های شمسی یک تاریخ را نشان می دهند و تقویم های میلادی تاریخ دیگر را. آنچه که در سراسر دنیا واحد است این است ‌که افراد بیشتر از تقویم های میلادی استفاده میکنند. همچنین بعضی از تقویم ها ممکن است تاریخ تقویم های دیگر را هم داشته باشد. تقویمهایی که امروزه ما خریداری میکنیم اغلب ماه های شمسی و قمری را دارا میباشند. شناخته ترین تقویم ها در دنیا از جمله تقویم های اسلامی، میلادی و چینی هستند.

تقویم ژولینی یکی از انواع تقویم است که از شمسی و قمری پیروی نمی کند و در آن ۳۶۵ روز ۱۲ ماه وجود دارد و چهار سال یکبار در ماه فوریه یک روز به آن اضافه می کنند.

سررسید تبلیغاتی تبریز

سررسید تبلیغاتی تبریز سررسید تبلیغاتی تبریز نیز، انواع و اقسام تبلیغات صنایع در روی آن درج شده است. از تقویم های تاریخی دیگر که میتوان نام برد تقویم عبری است که به تقویم یهودیان معروف است. تقویم عبری که از ماه های خورشیدی و قمری استفاده می کرد و هر سه چهار سال را یک ماه ماه به سال اضافه می کرد تا اختلاف بین ماه های قمری و شمسی جبران شود. با پیشرفت ریاضیات این تقویم قدری دچار تحول شد و به گونه امروزی درآمد. بیشتر برای تعیین مراسمات تاریخی یهودیان از این تقویم استفاده می شود. گونه ای دیگر از تقویم ها، هجری است که تقویم اسلامی نیز نام دارد.در این سررسیدها، که در آن دوازده ماه و سیصد و پنجاه و پنج روز وجود دارد. بهترین تقویم بر اساس هجرت پیامبر از مکه به مدینه ساخته شده و مناسبت های مذهبی بر اساس آن تعیین می شود.

نوع دیگر تقویم ایرانی است. که در گذشته اندکی دچار تغییر شده و به آن تقویم جلالی نیز میگویند. این تقویم چهار فصل دارد و هر فصل شامل سه ماه است.

نوع دیگر تقویم، بودایی است. این تقویم هندی است و تقریبا مانند تقویم شمسی است. و برای نشان دادن مراسمات مذهبی بوداییان استفاده میشود.

در اوایل سال ۱۳۰۰ برخی از نمایندگان تصمیم گرفتند نام های عربی ماه های سال را به فارسی تغییر دهند. و هر ماه از سال به اسم یک حیوان درج شود سپس چند وقت بعد این لایحه تصویب شد و تقویم خورشیدی ملاک قرار داده شد.

سررسید تبلیغاتی شطرنجی

سررسید تبلیغاتی شطرنجی سررسید های شطرنجی نمایی زیبا دارند. به علاوه بسیاری از تقویم های فانتزی در بازار موجوند که بسیار شیک و زیبا هستند. همچنین بسیاری از سایتها اقدام به فروش سررسیدها با قیمت های مناسب به صورت اینترنتی میکنند. امروزه انواع سررسیدهای زیادی در بازار وجود دارند. هم چنین برای کسانی که مناسبتها را فراموش میکنند ایپلیکیشنهایی وجود دارد که میتوانند مناسبتهای مختلف را روی آن درج کنند تا آن را به فرد یادآوری کند.

تقویم خورشیدی از جمله دقیقترین تقویمهای دنیا به شمار میرود. که در آن ماه فروردین به عنوان آغاز سال و ماه اسفند به عنوان پایان سال محسوب میشود‌. مردم با آغاز سال جشن نوروز را برپا میکنند چون سال نو شده و درختان جامه ی سبز بر تن کرده اند و ماه فرودین با جشن همراه است. این تقویم دارای سال کبیسه است یعنی هر چهار سال یکبار ماه اسفند ۳۰ روز محاسبه میشود. و در بقیه روزهای سال این ماه ۲۹ روزه است. در ۶ ماه نخست سال معمولا طول روزها بلندتر از شب ها و هوا معمولا گرم است اما در ۶ ماه دوم اوضاع کاملا بلعکس است.

سه ماه نخست سال فصل بهار است که در این فصل هوا بسیار خوب و بیشتر مردم به سفر و دید و بازدید میروند. سه ماه دوم فصل تابستان که هوا بسیار گرم شده و مدرسه ها تعطیل میشود و فصل میوه های خنک و آبدار است. فصل سوم که پاییز است و برگ درختان میریزد و هوا اندکی خنک میشود‌. ماه چهارم که زمستان است و فصلی است که زمین سفیدپوش میشود و هوا بشدت سرد خواهد شد و فصل بر تن کردن لباسهای گرم است. در این فصل بیماریهای واگیردار زیادی مردم را تهدید میکند. ماه های تقویم شمسی به ترتیب: فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند. که دارای دوازده ماه می باشد.