سالنامه سیمی تهران اصفهان تبریز

سالنامه سیمی تهران با کیفیت بالا ، چاپ شده بر روی کاغذ مرغوب در سایزهایی به ابعاد 24 در 17 سانتی متر و با جلد چرمی با صحافی سیمی یا فنری و چاپ دو رنگ تعریفی کوتاه برای این محصول است. تنوع رنگ و طرح های بسیار جذاب این سررسید برای هر سلیقه ای مناسب است. فضای بسیار مناسب نوشتاری جهت یادداشت های روزانه ، ذکر مناسبت ها هم در صفحه خاص هر روز و هم در صفحات ابتدایی از ویژگی های جذاب این سررسید است و آن را به گزینه ای مناسب جهت مدیریت فعالیت های روزانه تبدیل کرده است.

سالنامه سیمی تهران اصفهان تبریز

قیمت سالنامه سیمی

قیمت سالنامه سیمی خرید تقویم و سالنامه از کتاب‌فروشی‌ها و سایر فروشگاه‌های فرهنگی ممکن است اما بهترین گزینه برای خرید آن‌ها خرید آنلاین است. اگر قصد خرید سالنامه یا تقویم رومیزی سال را دارید،این نکته را در نظر داشته باشید که می توانید جلد، صفحات داخل، و بسیاری از موارد دیگر را طبق سلیقه شخصی خود سفارش دهید.خرید آنلاین تقویم از فروشگاه اینترنتی این امکان را می‌دهد هر فرد در هر لحظه به هزاران طرح از تقویم دسترسی داشته باشد و به‌صورت کاملاً غیرحضوری سفارش خود را به سرانجام برساند. خرید از دیجی کالا تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و سفارش درب منزل تحویل داده می‌شود.

سالنامه سیمی اصفهان

سالنامه سیمی اصفهان سالنامه به صورت سیمی می باشد وصفحات این سررسید به نحوی طراحی شده است که بیشترین فضای ممکن جهت یادداشت روزانه و مناسبت ها فراهم می گردد . این ویژگی موجب می گردد حتی پس از پایان سال نیز به عنوان یک دفتر جهت ثبت هر نوع مطلبی قابل استفاده باشد. از سوی دیگر صحافی سیمی یا فنری سبب می شود که احتمال پاره شدن این سالنامه به صفر برسد.چنین ویژگی هایی این سررسید را به گزینه ای مناسب جهت هدیه سال نو چه برای شرکت ها و ارگان ها وفروشگاه ها و چه برای افرادعادی تبدیل کرده است.سررسید ها انواع مختلفی دارند که شامل رومیزی، مدیریتی و کلاسیک می شوند و در ظاهر نیز تفاوت هایی دارند. برخی از آنها دارای جیب دکمه دار روی جلد هستند، برخی دیگر دارای قفل کشویی برای راحتی تفکیک اوراق آن از جلد هستند. تفاوت دیگر در سایز آنهاست که در ابعادی مانند A5، جیبی و … موجود هستند. قاب دار بودن یا جلد سررسید نیز نوعی تفاوت ظاهری است. برای برنامه ریزی هزینه ها، کارهای روزانه و تنظیم جلسات نیز نوعی دفتر برنامه ریزی موجود است.سالنامه اصفهان دقیقا همان ویژگی هایی را دارد که یک دفتر برنامه ریزی روزانه باید داشته باشد. هر صفحه به یک روز اختصاص داده شده و در قسمت پایینی هر روز یک کادر برای یاددآوری ها و قرار ملاقات های همان روز قرار دارد. همچنین در هر صفحه و برای هر روز از ساعت 8 تا 18 زمان بندی شده تا فعالیت ها و کارهای این بازه زمانی در آن نوشته شود. در چهار صفحه ابتدایی این سالنامه، هر صفحه به یک فصل و سه تقویم برای هر ماه به شما یک چشم انداز و ماهانه و فصلی می دهد. روزهای تعطیل در این جداول با رنگ قرمز تفکیک شده اند. صفحه بعد از آن نیز به تعطیلات رسمی سال پرداخته و دو صفحه بعد از آن تحت عنوان جدول ضمیمه؛ مناسبت ها و روزهای خاص را بیان کرده است. در صفحات پایانی این سالنامه، یک صفحه برای درج مناسبت های شخصی به تفکیک ماه، یک صفحه برای یادداشت هزینه ها، دو صفحه برای ثبت مسافرت های سالیانه به تفکیک ماه، دو صفحه آدرس سایت های ضروری، یک صفحه شامل تلفن های ضروری و بیش از ده برگ برای نوشتن اطلاعات تماس دوستان و آشنایان در نظر گرفته شده است. سالنامه سیمی اصفهان به وسیله یک فنر گرد سیمی صحافی شده و یک جلد از جنس پلاستیک متالیک از آن به خوبی محافظت می کند.

سالنامه سیمی کوچک

سالنامه سیمی کوچک برنامه‌ریزی کردن در امور زندگی و کار ضروری است. برنامه‌ریزی برنامه‌ها را سامان می‌دهد و همه‌ی کارها و وظایف را نظم می‌بخشد. برای برنامه‌ریزی در هر کاری نیاز به تقویم یا سالنامه سیمی کوچک است، هر لحظه آدمی نیاز دارد تا تقویمی در کنار خود داشته باشد تا بتواند قرارها، جلسات و کلاس‌ها را تنظیم کند. مدیران، کارمندان و دانش‌آموزان بهتر است از انواع تقویم‌های رومیزی استفاده کنند. تقویم‌های رومیزی از انواع قدیمی تقویم و بسیار در دسترس و راهگشا هستند. به کمک این سالنامه کوچک می‌توان زمان روز را برنامه‌ریزی کرد و بهره برد. تقویم رومیزی در صدها مدل و طرح تهیه و تولید می‌شود و نمونه‌های فانتزی دارد. نمونه‌های فانتزی و کارتونی آن‌ها بسیار مناسب برای کودکان هستند. به کمک این تقویم‌ها می‌توان روزها، ماه‌ها و رویدادها را به کودکان آموزش داد. تقویم‌ها عضو جدانشدنی از زندگی شلوغ و پرمشغله‌ی امروزه‌ی بشر هستند. می‌توان به کمک تقویم تمامی روزهای شلوغ سال را سامان داد و به تمامی امور رسیدگی کرد. تقویم‌های دفتری از دیگر انواع تقویم هستند. تقویم‌های دفتری نیز بسیار محبوب و معروف هستند و در هزاران طرح و مدل تولید می‌شوند. این تقویم‌ها را می‌توان در همه جا با خود همراه داشت و مانند یک دفترچه‌ی کوچک یادداشت با خود جابه‌جا کرد. تقویم‌های دفتری قسمتی برای یادداشت کارها و امور دارند و می‌توان از آن‌ها برای یادداشت‌برداری در جلسه و کلاس نیز استفاده کرد. تقویم‌های دفتری بخش‌های مربوط به یادداشت شماره تلفن، آدرس و دیگر اطلاعات را نیز دارند و بسیار سودمند هستند. تنوع طرح‌های تقویم‌های دفتری معمولاً مربوط به جلد آن‌ها است. برخی از آن‌ها دارای جلد چرمی یا پارچه‌ای هستند و از زیبایی دوچندانی برخوردار هستند .خرید اینترنتی انواع سالنامه و سررسید سال ‌‎به دلیل ارتباط مستقیم با زمان و تاریخ نقش مهمی در برنامه‌ریزی روزانه و هفتگی دارند.

سالنامه سیمی چرمی

سالنامه سیمی چرمی صنایع چاپ و بسته بندی سالنامه سیمی از جنس چرم حدود 500 شرکت مختلف و با زمینه های کاری متفاوت ارائه شد استفاده از تجربه لازم در صنعت چاپ و دانش و تحصیلات مرتبط مدیریت و پرسنل مجموعه های مختلف باعث شده علاوه بر ارائه مشاوره لازم در خصوص پروژه های چاپی،کیفیت لازم را با دانش روز همراه ساخته و نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد. با همین پیشینه این مجموعه آمادگی خود را در جهت انجام پروژه های خاص مانند چاپ امنیتی،کاتالوگ های خاص ، انواع لیبل های صنعتی با متریال مختلف ، انواع جعبه ، سالنامه و سررسید ، تقویم رومیزی ، ساک مقوایی ، ساک سوزنی ، انواع نایلون و نایلکس و … را اعلام می دارد.