ساخت نوعی رنگ نسوز که نور را تبدیل به صوت میکند

رنگ نسوز برای چدن گاز دیجی کالا کاملاً متفاوت از هر رنگ دیگری است.

فضای داخلی یک دنیای سه بعدی است که شما را کاملاً رنگی می کند. سطوح رنگی در اطراف شما، بالای شما و زیر شما هستند.

این تحقیق به بررسی رنگ‌های مختلف، نحوه درک آن‌ها توسط افراد، ویژگی‌های روان‌شناختی آن‌ها و چگونگی تأثیر آن‌ها بر خلق و خوی افراد در فضاهای بسته در مجموعه اتحادیه دانشجویی می‌پردازد.

در مجتمع صنفی دانش آموزان از تمام رنگ های چرخه رنگ استفاده نمی شد، بنابراین تأثیرات روانی کامل همه رنگ ها به طور کامل قابل دسترسی نخواهد بود. این تحقیق و یافته های آن محدود به دانشگاهی است که پژوهش در آن انجام می شود.


رنگ خاصیت ادراکی بصری است که در انسان با دسته هایی به نام های قرمز، سبز، آبی و غیره مطابقت دارد. رنگ از طیف نور (توزیع انرژی نور در برابر طول موج) ناشی می شود که در چشم با حساسیت های طیفی گیرنده های نور در تعامل است.

هفت رنگ طیف توسط امواج نوری با طول های مختلف تولید می شوند که اشیاء جاندار و بی جان قابل لمس را منعکس می کنند .

نور و رنگ به سادگی یک موضوع فرکانس ارتعاشی هستند. کروماتیک، علم رنگ، مطالعه این رابطه است.
نوار باریک انرژی که چشم انسان می تواند تشخیص دهد از 380 نانومتر در انتهای قرمز تا 760 نانومتر در انتهای بنفش گسترش می یابد. نور خورشید تمام طول موج های رنگی را تولید می کند.

وقتی چشمان انسان طول موج های نور منعکس شده از یک جسم را تفسیر می کند، رنگ را می بیند. رایت رنگ را اینگونه تعریف می کند.

“رنگ نور است که در امواج خورشید، در همان طیف الکترومغناطیسی امواج رادیویی و تلویزیونی، امواج میکرو، اشعه ایکس و غیره به ما سفر می کند.”

چشم انسان قادر است بیش از 7 میلیون رنگ را ببیند. این رنگ ها از بلوک های اصلی رنگ های اولیه، ثانویه و سوم به دست می آیند.
رنگ های اصلی
رنگ های اصلی سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد هستند. این رنگ‌ها را نمی‌توان با اختلاط رنگ‌های دیگر ایجاد کرد و اساس همه سایه‌های دیگر رنگ‌هایی است که آنها تولید می‌کنند.

اگر رنگ های اصلی به مقدار مساوی مخلوط شوند، رنگ حاصل همیشه سیاه است.