دفتر نقاشی ابرنگ که درونش مواد سمی رشد می کند

موضوعی که زمانی من را نیز هیجان زده کرد: کتاب طرح چیست؟ تفاوت بین یک دفترچه طراحی و یک دفترچه یادداشت ساده چیست؟ بیایید آن را بفهمیم.

خود کلمه “Sketchbook” به روسی به عنوان “کتابی برای طرح ها” ترجمه شده است. دفترچه طرح چیزی جز دفترچه ای برای ایده ها، طرح ها و افکار شما نیست.

 این خانه شما است، کارگاه دنج شما، که می توانید در صفحات آن به شکل طرح ها یا یادداشت ها منعکس کنید. معبد شخصی شما صفحات کتاب طرح خالی، بدون خط کش و سلول هستند، آنها را “بدون خط” نیز می نامند.

دفتر نقاشی ابرنگ در اصل یکسان است، فقط در ابتدا برای یادداشت ها بود و به عنوان یک قاعده، یک خط صفحه برای راحت تر کردن نوشتن وجود دارد.

دفتر نقاشی ابرنگ

اگر دفترچه به معنای کاغذ نازک برای نوشتن در یک خط کش یا قفس باشد، می توان دفتر طرح را از هر کاغذی، از کاغذ برنجی نازک نیمه شفاف گرفته تا کاغذ آبرنگ ضخیم، که چگالی آن می تواند به 300-600 گرم برسد، درست کرد.

اما اگر شروع به کشیدن طرح ها در یک دفترچه یادداشت کنید، به طور خودکار به یک دفترچه طراحی تبدیل می شود.

بنابراین، هر نوت بوک (و حتی روزنامه) را می توان دفتر طراحی نامید، اگر از آنها به درستی استفاده کنید.

مرزهای بین مفاهیم “دفتر یادداشت” و “دفتر اسکچ” مدتهاست که در ذهن من پاک شده است، زیرا من دفترچه یادداشت جداگانه ای برای نوشتن یا دفترچه نقاشی برای نقاشی ندارم، اما یک همراه وفادار دارم که همیشه با من است.

از این به بعد از واژه های «دفتر طرح» یا «دفتر یادداشت» به معنای فضای طرح ها و ایده هایم، فضای خلاقیتم استفاده خواهم کرد.

در فروشگاه می توانید کتاب های طراحی زیادی را پیدا کنید که برای یک کار خاص ایجاد شده اند. به عنوان مثال، یک کتاب طراحی برای گرافیک و نوشتن. کتاب طراحی برای آبرنگ.

کتاب اسکچ برای نشانگرها. کتاب اسکچ برای اکریلیک و ترکیبی. دفترچه طراحی برای مدادهای پاستلی و پاستلی. حتی کتاب های طراحی برای مزه کردن شراب وجود دارد.