دعوای دو مرد بر سر روغن موتور behtam منجر به قتل شد

کوین فریک، مدیر صدور مجوز روغن موتور  نظیر روغن موتور behtam در API گفت: «انستیتو نفت آمریکا ابتکار روغن موتور مهم است را تحسین می کند. «مصرف‌کنندگان باید هنگام خرید روغن موتور برای خودروهای بنزینی و دیزلی خود توجه کنند

– با نام درخواست محصول با کیفیتی که استانداردهای کیفیت روغن موتور API را برآورده می‌کند یا از آن فراتر می‌رود و دارای نماد خدمات API «دونات» و علامت گواهینامه است. ستاره دار’.”

وب سایت www.MotorOilMatters.org طراحی شده است تا اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد روغن موتور و وسیله نقلیه خود ارائه دهد.

این سایت حاوی حقایق مهم صنعت، اخبار اخیر صنعت و همچنین داستان های واقعی از کارشناسان و مصرف کنندگان است که بینش خود را در مورد اهمیت روغن موتور در وسایل نقلیه خود به اشتراک می گذارند.

“MotorOilMatters.org به مصرف کنندگان کمک می کند تا توضیح دهیم که چرا پرداخت چند دلار بیشتر برای یک روغن موتور باکیفیت منطقی است.

به خصوص زمانی که در نظر بگیرید چه چیزی در خطر است: افزایش مصرف سوخت، به حداقل رساندن آلاینده ها و پتانسیل صرفه جویی در هزینه با جلوگیری از آسیب های پرهزینه موتور.” Luis Guimaraes، معاون بازاریابی شرکت Shell Lubricants، آمریکا گفت.

این وب سایت همچنین دارای یک مسابقه تعاملی همراه با پاسخ به متداول ترین سوالات و رایج ترین افسانه ها در مورد روغن موتور است، از جمله اینکه چرا مصرف کنندگان باید روغن خودروی خود را به طور منظم با روغن موتور با کیفیت بالا که مطابق با آخرین مشخصات API باشد و از روغن استفاده کنند تعویض کنند.

وزن و فاصله تخلیه توصیه شده توسط سازنده خودرو.

برای یافتن نصاب روغن موتورهای مارک با کیفیت ما، یا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره مفید، به سایت مراجعه کنید