دستگاه دریل شارژی برای روشن کردن گاز رومیزی استفاده می شود

سوراخ‌های مته دقیق با  توقف عمق بی‌نهایت قابل تنظیم، که از حفاری بیش از حد عمیق جلوگیری می‌کند، موفق می‌شوند.

تمام دستگاه دریل شارژی مجهز به یک استاپ عمق فلزی جامد و یک دسته اضافی هستند. این دسته اضافی در جلوی دستگاه، یک دستگیره مطمئن را برای جبران بهتر لرزش های سوراخ ایجاد می کند.

شما همچنین می توانید بین مته ضربه ای و عملکرد مته با مته های ضربه ای ما یکی را انتخاب کنید. چرخش راست و چپ نیز هنگام پیچ کردن از شما پشتیبانی می کند.

همچنین می توانید دستگاه  ها را با یقه 43 میلی متری به پایه های مته  وصل کرده و به عنوان مته های ثابت استفاده کنید.

دستگاه دریل شارژی

به لطف دریل بزرگ، تمام مته های ضربه ای Einhell می توانند   مته های بسیار بزرگ تا قطر 13 میلی متر را نیز بگیرند. مته را می توان به سرعت و به راحتی با کمک یک دریل  چاک بدون کلید تغییر داد. نحوه عملکرد دقیق مته در هر مدل متفاوت است.

شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که  یک چاک کلیددار را  ترجیح می دهید  یا یک چاک با  عملکرد قفل ساده. بسیاری از مته های ضربه ای ما در یک کیسه ذخیره سازی عملی  عرضه می شوند تا دستگاه و لوازم جانبی را بتوان پس از کار با خیال راحت و تمیز کنار گذاشته و به راحتی حمل  کرد.

دریل های ترکیبی شارژی برای حرفه ای ها نه تنها قدرتمند هستند بلکه با اندازه و وزن خود نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. بسیاری از تولید کنندگان یک سری حرفه ای اضافی دارند. به عنوان مثال، برند حرفه ای بلک اند دکر DeWalt نام دارد.

در Bosch، ابزارهای سری Bosch Professional آبی هستند، در حالی که سبز مخفف منطقه سرگرمی است.

علاوه بر این، برندهای برتر مانند میلواکی و ماکیتا نیز دریل های ضربه ای بی سیم خود را به نمایش خواهند گذاشت.

با دستگاه های الکترونیکی می توانید از توان (وات) به عنوان راهنما استفاده کنید، با ماشین هایی که با باتری کار می کنند کمی دشوارتر است.