در هند از ترشی پیاز خانگی به عنوان عایق صوتی استفاده می کنند

خیارها را بشویید. 1/16 اینچ انتهای شکوفه را ببرید و دور بیندازید، اما ¼ اینچ ساقه را چسبیده بگذارید. در صورت تمایل، برش یا نوار برش دهید. در ظرفی بریزید و یک فنجان نمک بپاشید.

با 2 اینچ یخ خرد شده یا مکعبی بپوشانید. سه تا چهار ساعت در یخچال بگذارید. در صورت نیاز یخ بیشتری اضافه کنید. خوب آبکش کنید.

شکر، سرکه، دانه کرفس، فلفل دلمه ای و دانه خردل را در یک کتری 6 لیتری با هم ترکیب کنید. حرارت دهید تا بجوشد.

خیار را اضافه کنید و به آرامی حرارت دهید تا محلول سرکه به جوش بیاید. هر از گاهی هم بزنید تا مطمئن شوید که مخلوط به طور یکنواخت گرم شود. شیشه های استریل را پر کنید و ½ اینچ فضای سر باقی بگذارید.

شیشه ها را پر کنید و ½ اینچ از فضای سر باقی بگذارید. شربت ترشی پیاز خانگی داغ را اضافه کنید و ½ اینچ فضای سر باقی بگذارید.

طبق جدول 1، درب ها را تنظیم کرده و فرآیند را انجام دهید یا از روش پاستوریزاسیون در دمای پایین که در بخش «روش کنسرو کردن» توضیح داده شده است استفاده کنید.

انواع ترشی های سفت تر: خیارها را بشویید. 1/16 اینچ انتهای شکوفه را ببرید و دور بیندازید، اما ¼ اینچ ساقه را چسبیده بگذارید.

خیارها را ورقه یا خلال کنید. 1 فنجان لیمو ترشی و ½ فنجان نمک را با 1 گالن آب در یک ظرف سفالی یا لعابی 2 تا 3 گالنی مخلوط کنید.

احتیاط: هنگام مخلوط کردن محلول آب آهک از استنشاق گرد و غبار آهک خودداری کنید. برش ها یا نوارهای خیار را به مدت 12 تا 24 ساعت در محلول آب آهک خیس کنید و هر از گاهی هم بزنید.

برش ها را از محلول آهک بردارید و بشویید و یک ساعت در آب تازه و سرد خیس کنید. آبکشی و خیس کردن مجدد را دو بار دیگر تکرار کنید. با احتیاط برخورد کنید زیرا برش ها یا نوارها شکننده خواهند بود. خوب آبکش کنید.

ذخیره سازی: پس از پردازش و سرد شدن، شیشه ها باید چهار تا پنج هفته نگهداری شوند تا طعم ایده آل ایجاد شود.

خیارها را بشویید. یک برش 1/16 اینچی را از انتهای شکوفه ببرید و دور بریزید، اما ¼ اینچ ساقه را چسبیده بگذارید. خیارها را در ظرف بزرگی بریزید و با آب جوش بپوشانید.

شش تا هشت ساعت بعد و دوباره در روز دوم آبکش کرده و با 6 لیتر آب جوش تازه حاوی ¼ فنجان نمک بپوشانید. روز سوم خیارها را آبکش کرده و با چنگال میز خیار کنید. 3 فنجان سرکه، 3 پیمانه شکر، زردچوبه و ادویه ها را با هم مخلوط کرده و بگذارید بجوشد.

روی خیارها بریزید. شش تا هشت ساعت بعد آبکش کرده و شربت ترشی را ذخیره کنید. 2 فنجان دیگر شکر و سرکه را اضافه کنید و حرارت دهید تا بجوشد.

روی ترشی ها بریزید. در روز چهارم شربت را آبکش کرده و ذخیره کنید. 2 فنجان شکر و 1 فنجان سرکه اضافه کنید. حرارت دهید تا بجوشد و روی خیارشورها بریزید.

شش تا هشت ساعت بعد آبکش کنید و شربت ترشی را ذخیره کنید. 1 فنجان شکر و 2 قاشق چایخوری وانیل را اضافه کنید و روی حرارت بگذارید تا بجوشد.