جوراب واریس تینور عامل اصلی سرطان سینه

هر مقاله ای که در مورد نحوه درمان رگ های واریسی می خوانید شامل پوشیدن جوراب های فشاری یا جوراب های فشاری است.

اما ایده پوشیدن جوراب واریس تینور باعث ناراحتی بسیاری از افراد می شود. نه تنها از نظر جسمی ناراحت هستند، بلکه نگران هستند که با پوشیدن آنها بد به نظر برسند.

احتمالاً به همین دلیل است که یکی از رایج ترین سؤالاتی که مشتریان از ما می پرسند این است: آیا پوشیدن جوراب های فشاری برای رگ های واریسی ارزش دارد؟

پاسخ ما این است بهترین راه برای پیدا کردن این است که تلاش کنید ! ممکن است از اینکه چقدر جوراب ها و جوراب های فشرده می توانند به علائم شما کمک کنند شگفت زده شوید.

جوراب های فشرده چگونه کار می کنند؟

برای اینکه بفهمید اینها چگونه کار می کنند، ابتدا باید علت ایجاد رگ های واریسی را بررسی کنید. وریدهای واریسی زمانی اتفاق می‌افتند که دریچه‌های ورید ضعیف باعث نمی‌شوند خون شما به سمت قلب برگردد. در عوض، آنها اجازه می دهند خون جمع شود و باعث تورم و برآمدگی رگ می شود.

جوراب های فشاری و جوراب های فشاری می توانند میزان تجمع خون در پاهای شما و تورم مرتبط با آن را کاهش دهند. آنها این کار را با فشردن پای شما در پایین تر از بالا انجام می دهند و خون شما را به سمت بالا به سمت قلب می برند.

به این نوع فشار، فشار مدرج می گوییم.جوراب‌های فشاری در درمان رگ‌های واریسی با ارزش هستند زیرا به بدن در گردش خون کمک می‌کنند. واریس یکی از بسیاری از بیماری های وریدی است که با جریان خون مشکل ساز همراه است.

سایر شرایط رایج که نیاز به درمان فشرده سازی دارند شامل موارد زیر است.اکثر بیماران مبتلا به این شرایط می توانند از درمان فشرده سازی سود ببرند.

با این حال، اگر از نوروپاتی محیطی، بیماری شریان محیطی، درماتیت یا عفونت های پوستی رنج می برید، ممکن است این شرایط را بدتر کرده و منجر به عوارض شدیدتری شوند.