جشنواره فروش لوازم الکتریکی صنعتی در مشهد آغاز شد

اشکال اولیه روشنایی مصنوعی که از لوازم الکتریکی صنعتی می باشد (یعنی روشنایی قوس کربنی و گازی) توسط لامپ رشته ای جایگزین شد (در ابتدا با یک رشته کربنی که توسط جوزف سوان در انگلستان در ژانویه 1879 به نمایش گذاشته شد).

لامپ رشته ای قبل از شروع جنگ جهانی دوم از انحصار بی سابقه ای در کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی برخوردار بود که در آن مرحله لامپ فلورسنت معرفی شد.

سایر اشکال روشنایی تخلیه، که همگی به عبور جریان الکتریکی از گاز یا بخار بستگی دارند، متعاقباً توسعه یافته و کاربردهای متنوعی در تجارت و صنعت دارند.

سایر لوازم الکتریکی در بسیاری از زمینه ها (به عنوان مثال، سمعی و بصری، گرمایش، پخت و پز و تبرید) به طور مداوم در حال توسعه هستند و دامنه چنین دستگاه هایی در حال افزایش است.

این با معرفی تلویزیون ماهواره ای و اجاق مایکروویو مشخص می شود.

در حالی که در دسترس بودن و دسترسی به مواد خام تأثیر قابل توجهی بر توسعه صنایع داشت، مکان‌های صنایع لزوماً بر اساس مکان منابع مواد خام تعیین نمی‌شد.

مواد خام اغلب قبل از استفاده در مونتاژ وسایل و تجهیزات الکتریکی توسط شخص ثالث پردازش می شود.

ویژگی های نیروی کار

مهارت‌ها و تخصص‌هایی که اکنون در این صنعت کار می‌کنند با نیروی کار در سال‌های قبل متفاوت است.

تجهیزات مورد استفاده در تولید و ساخت باتری ها، کابل ها، لامپ ها و لوازم برقی خانگی بسیار خودکار هستند.

در بسیاری از موارد کسانی که در حال حاضر در این صنعت درگیر هستند برای انجام کار خود نیاز به آموزش تخصصی دارند. کار تیمی عامل مهمی در صنعت است، زیرا بسیاری از فرآیندها شامل سیستم های خط تولید می شود که در آن کار افراد به کار دیگران بستگی دارد.

تعداد فزاینده‌ای از فرآیندهای تولید درگیر در تولید لوازم الکتریکی به نوعی از کامپیوتری شدن متکی هستند. بنابراین لازم است نیروی کار با تکنیک های کامپیوتری آشنا باشد. این ممکن است هیچ مشکلی برای نیروی کار جوان‌تر ایجاد نکند، اما کارگران مسن‌تر ممکن است تجربه قبلی کامپیوتر را نداشته باشند و احتمالاً نیاز به آموزش مجدد دارند.