تولید کفش سفید دخترانه با پای غاز وحشی

کفش‌های کتانی و کفش سفید دخترانه آل استار ممکن است از یک یا دو سال تا نزدیک به یک دهه برای شما دوام بیاورند، بسته به اینکه چقدر از آنها مراقبت می‌کنید.

وقتی هر روز مایل‌های ناگفته را در شهر نیویورک پیاده‌روی می‌کنم، تمایل دارم این کفش‌های کتانی سبک وزن (۹.۲ اونس در هر کفش) را در کمتر از یک سال بپوشم.

با این حال، جن هانتر، سردبیر ارشد، که در لس آنجلس کمتر قابل راه رفتن زندگی می کند، خاطرنشان کرد که لاستیک جفت موجود او تا سال هفتم که پوشیدن سبک بود شروع به پوسته شدن نکرد.

جاشوا لیون، سردبیر کارمند، عاشق مادام العمر کانورس است: من چندین دهه است که اینها را می پوشم، و فقط هر پنج سال یک بار، زمانی که پاشنه پا فرسوده شود یا بیش از حد پوسیده شوند، آنها را با لباس های جدید تعویض می کنم.

با 60 دلار، این چاک تیلور ارزان تر از اکثر جفت هایی است که ما آزمایش کردیم و از آنجا که آنها همچنین در بیش از دوجین رنگ مختلف فروخته می شوند پیدا کردن یک جفت یا چند تا که کارساز باشد آسان است برای شما.

کفی نازک پشتیبانی کمی دارد، بنابراین پوشیدن چاک تیلور برای یک روز که روی پاهای خود می گذرانید یا برای قدم زدن در شهر می تواند ناراحت کننده باشد.

با این حال، جراح ارتوپد، لنس سیلورمن، از Silverman Ankle & Foot، گفت فقدان حمایت یک مشکل طولانی مدت نیست.

این باور وجود دارد که یک کفش غیرحمایت کننده به پاهای شما آسیب می رساند، اما بالشتک کردن شما را ضعیف می کند. او گفت که در واقعیت، وقتی بالشتک وجود دارد، پای شما با شدت بیشتری به زمین برخورد می کند و ماهیچه های پای شما را ضعیف می کند.

بنابراین هر چه کفش نازک‌تر باشد، پای شما راحت‌تر می‌تواند کاری را که برای آن طراحی شده است انجام دهد و آن عضلات را در فرم نگه دارد. (و البته در صورت داشتن هر گونه بیماری پا، توصیه های پزشک یا فیزیوتراپیست خود را دنبال کنید.)