تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی که وزیر اقتصاد را لو داد

در حالی که بسیاری از جدیدترین تلویزیون های این روزها عالی به نظر می رسند، بهترین تلویزیون های موجود در بازار از فناوری های پیشرفته برای تولید تصاویر واقعاً درخشان استفاده می کنند.

 از S95B سامسونگ و پنل QD-OLED آن گرفته تا G2 OLED گران‌قیمت ال‌جی با روشنایی چشمگیرش، این تلویزیون‌ها جهش‌های بزرگی را در وضوح، سرزندگی رنگ و روشنایی کلی منعکس می‌کنند. 

فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها هرگز بهتر از آخرین مدل‌های شرکت‌هایی مانند تلویزیون سامسونگ 42 اینچ ال ای دی، ال‌جی، TCL و سونی ظاهر نشده‌اند.

این زمان عالی برای ارتقاء تلویزیون فعلی یا افزودن تلویزیون به اتاق‌های دیگر خانه است. از آنجایی که تقریباً همه بهترین تلویزیون‌ها در حال حاضر عملکرد هوشمندی را ارائه می‌دهند پس از اتصال تلویزیون به وای فای خانه، آن‌ها آماده هستند تا برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را بلافاصله از هر سرویس پخشی پخش کنند.

ما تجربه دست اول خود را با تحقیقات عمیق در مورد مارک ها و مدل ها ترکیب کردیم تا بهترین انتخاب های خود را در زیر برای بهترین تلویزیون های موجود در حال حاضر ارائه دهیم. 

به چیز خاصی برای ایکس باکس یا پلی استیشن نیاز دارید؟ به انتخاب های ما برای بهترین تلویزیون های بازی نگاهی بیندازید . 

اگر می‌دانید که تلویزیون 65 اینچی می‌خواهید، اما می‌خواهید همه گزینه‌ها را بررسی کنید، آخرین پوشش تلویزیون 65 اینچی ما را ببینید .

سامسونگ پس از گذراندن سال‌های اخیر روی توسعه صفحه‌نمایش‌های مینی LED و اصلاح فناوری نقطه کوانتومی خود، سرانجام توجه خود را به تلویزیون‌های OLED معطوف کرد و نتایج فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

 QD-OLED فناوری نقطه کوانتومی را با سیاهی عمیق یک پنل OLED ترکیب می کند تا حداکثر روشنایی بالاتر و تصاویری پر جنب و جوش را نسبت به تلویزیون های OLED معمولی ارائه دهد.

این تلویزیون QD-OLED همچنین به دلیل مشخصات نازک و حاشیه‌های کوچکش از تلویزیون‌های امروزی خود متمایز است. طراحی کلی شیک آن، نصب تلویزیون را روی دیوار یا روی دیوار آسان می کند.

 پشتی دارای چهار پورت HDMI 2.1 برای بازی کامل 4K با فرکانس 120 هرتز در کنسول‌های نسل فعلی است و سه تا از آن‌ها از بازگشت صدای پیشرفته (eARC) برای ساده‌سازی تنظیمات صوتی شما پشتیبانی می‌کنند.

این تلویزیون همچنین دارای پورت اترنت گیگابیتی، اتصال Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.2 است. این مدل تا HDR10+ را پشتیبانی می‌کند، اما از Dolby Vision (همانند سایر مدل‌های سامسونگ) پشتیبانی نمی‌کند.