بهترین جنس سبد حصیری بزرگ در خاورمیانه در کشور ایران تولید می شود

چه کسی گفته است که سبدها به خصوص از نوع سبد حصیری بزرگ  باید برای ذخیره سازی استفاده شوند؟ اگر می خواهید سبک دکوراسیون جهانی تری را در خانه خود بگنجانید، سبدهای سنتی آفریقایی یک دیوار گالری بزرگ در بالای تخت یا در ورودی ایجاد می کنند

این طراحی چشم نواز از Ashley Montgomery Design به حداقل یک سبد بزرگ روی دیوار نیاز دارد، اما شما می توانید با افزودن لمس شخصی خود، طرح را تقلید کنید.

اگر می خواهید بیرون را وارد کنید، چه راهی بهتر از کاشتن درخت؟ کتی هونگ از یک سبد حصیری ضخیم بافته شده برای نگهداری درختی زیبا استفاده کرد.

سبدها نسبت به کاشت های معمولی سبک تر هستند و در صورت لزوم جابجایی گیاهان بسیار بزرگ مانند این را آسان تر می کند. فقط مطمئن شوید که ابتدا درخت را در یک گلدان پلاستیکی بکارید تا آب را بگیرد.

اگر ترجیح می دهید سبدها را پشت سر هم ردیف نکنید، به جای کشوهای معمولی از سبد استفاده کنید.

این نسخه کوچکتر توسط Afro Bohemian Living یک قاب سفید مدرن را حفظ می کند اما از سبدهای حصیری استفاده می کند تا حس غیرمتعارف تری به شما بدهد. نتیجه بدون احساس سفت و سخت سازمان یافته به نظر می رسد.

در حالی که قفسه‌ها، زیر سینک‌ها و میزهای قهوه‌خوری مکان‌های برجسته‌ای برای نمایش دکور هستند، می‌توانید چیزی را امتحان کنید تا توجه را به خود جلب کنید.

این اتاق نشیمن توسط Camilia Home یک سبد بزرگ در شومینه مصنوعی ذخیره می کند. اگرچه مکان معمولی شما برای دیدن دکور نیست، اما قطعاً در داخل فضا به خوبی کار می کند.

پاتختی شما در حالت ایده‌آل جایی است که وسایل ضروری را که نمی‌خواهید از دست بدهید، نگهداری می‌کنید، اما می‌تواند به این معنی باشد که سطح به سرعت درهم می‌شود.

نگه داشتن یک سبد کم عمق در بالا یا نزدیک میز خواب می تواند به تمیز نگه داشتن سطح بدون از دست دادن وسایل ضروری کمک کند.