با مغز گردو تواضع ماسک جوانساز درست کنید

گردو در واقع حاوی ملاتونین است، هورمونی که چرخه خواب و بیداری شما را کنترل می کند و برای خواب با کیفیت لازم است. 

بنابراین، به جای مصرف قرص ملاتونین، می توانید کمی مغز گردو تواضع بخورید. کار دست در دست ملاتونین، یادداشت کاستی، منیزیم موجود در گردو است. این ماده معدنی آرامش بخش به القای خواب عمیق کمک می کند.

 اگر فکر می‌کنید مغزتان یک کلید روشن خاموش دارد، منیزیم بخشی از ماشینی است که کلید را خاموش می‌کند. این به شما کمک می کند به خواب بروید.

در همین حال، افزایش سطح ملاتونین باعث ایجاد احساس خواب آلودگی نیز می شود. “آنها به روش های مختلف کار می کنند، اما هر دو خواب با کیفیت را تسهیل می کنند.”

در نهایت، از آنجایی که گردو یک عنصر کاملاً طبیعی است که سرشار از چربی‌های سالم و فیبر است، می‌تواند سنگ بنای یک رژیم غذایی متعادل باشد که به طور کلی خواب بهتری را ایجاد می‌کند.

 کاستی خاطرنشان می‌کند: «رژیم غذایی سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و قند افزوده اما کم فیبر با اختلالات خواب مرتبط است». 

از سوی دیگر، یک رژیم غذایی با فیبر بالاتر که قند و چربی اشباع کمتری دارد ممکن است به خواب عمیق تر و ترمیمی کمک کند. علاوه بر تامین مواد مغذی مرتبط با خواب بهتر، گردو کاملاً در این الگوی غذایی قرار می‌گیرد، بنابراین زوایای متعددی کار می‌کند.

مقدار ایده آل گردو برای مصرف چقدر است؟

پاسخ کوتاه محدودیت وجود ندارد. حفظ میزان مصرف آجیل چرب هم قبل از خواب و هم در طول روز مهم است. 

به گفته کاستی، «واقعیت این است که اکثر مردم می توانند از تعویض یک یا دو تنقلات معمولی خود با مقداری گردو سود ببرند. یک مطالع هدریافتند که افزودن دو اونس یا دو وعده گردو در روز به مدت شش ماه منجر به رژیم غذایی مغذی تری می شود.

 به همین دلیل است که او می گوید که خوردن حداقل دو وعده در روز، که در مجموع حدود 7 تا 14 گردو است، ایده آل است. 

به هر حال، کاستی معتقد است که تنوع، کلید یک رژیم غذایی سالم است و گردو شما باید با سایر غذاهای سالم تکمیل شود. او به شدت بر اهمیت مصرف طیف وسیعی از غذاهای گیاهی کامل یا با حداقل فرآوری شده مانند سبزیجات، میوه ها، غلات کامل و لوبیا تاکید می کند.