با شیلنگ ورودی آب لباسشویی دیگر نگران تمیز کردن خانه نباشید

شلنگ ماشین لباسشویی مانند یک لوله قابل انعطاف است که واشر را به فاضلاب متصل می کند. همچنین ماشین لباسشویی شما را به شیر آب وصل می کند.

واشر شما معمولاً با سه شیلنگ برای عملکرد کامل، شیلنگ‌هایی برای آب گرم، آب سرد و تخلیه ارائه می‌شود.

در اکثر واشرها، شیار شلنگ تخلیه معمولا در قسمت پشتی همراه با دو شیار مجزا برای شیلنگ های تامین آب سرد و گرم قرار دارد.

طول شیلنگ ورودی آب لباسشویی استاندارد بسته به مدل و سازنده متفاوت است.

به طور کلی، یک ماشین لباسشویی باید دارای طول شلنگ بین سه تا پنج فوت باشد. اگر به شلنگ بلندتری نیاز دارید، ممکن است لازم باشد تنظیمات دستگاه خود را برای افزایش فشار آب تنظیم کنید.

شیلنگ ورودی آب لباسشویی

همچنین، می‌توانید کیت‌های انبساط را خریداری کنید که شامل شیلنگ و اتصالات طولانی‌تر است.

اینها در هر فروشگاه لوازم خانگی موجود هستند و اگر به دنبال ماشین لباسشویی جدید هستید می توانند گزینه بسیار خوبی باشند.

صرف نظر از اینکه چه نوع شلنگی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی بلند باشد تا به پشت دستگاه برسد.

ماشین لباسشویی برای اینکه سیستم زهکشی به درستی کار کند نیاز به تهویه مناسب دارد. یک دریچه اجازه ورود هوا به سیستم زهکشی لوله کشی را می دهد. 

هنگام عبور آب از سیستم زهکشی، هوا از ایجاد خلاء در لوله ها جلوگیری می کند. در حین کارکرد ماشین لباسشویی، شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ممکن است آب فواره بیاورد یا از محل اتصال آن بر روی لوله تخلیه شل شود، یا ممکن است در حالی که کار نمی کند.

گازهای متان فاضلاب را از لوله تخلیه ساطع کندگرفتگی یکی دیگر از مشکلات رایج شلنگ های تخلیه ماشین لباسشویی است. رسوب یا پرز بیش از حد ممکن است در شیلنگ ایجاد شود و باعث انسداد شود که می تواند منجر به برگشت آب شود.

پیچ خوردگی در شیلنگ تخلیه جریان مناسب آب را مسدود می کند و ممکن است چرخه تخلیه ماشین لباسشویی را مختل کند. شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی جزء به ظاهر نامحسوس عملکرد ماشین لباسشویی است، اما بدون شلنگ تخلیه، ماشین لباسشویی به سرعت از فاضلاب سرریز می شود.