با حوله گلبافت بدن خود را لیزر کنید

پارچه حوله نخی است و وقتی مواد داخل حوله خیس می شود محکم می شود و آب را جذب می کند و داخل آن قفل می شود.

حلقه های پنبه ای داخل حوله مانند یک اسفنج عمل می کنند. بنابراین آب را جذب می کند. و این پارچه‌های نخی حلقه‌دار در برابر موقعیت‌هایی مانند خم شدن و جمع شدن که در طول زمان اتفاق می‌افتد انعطاف‌پذیر هستند.

موهای بلند حوله گلبافت نسبت به موهای کوتاه جذب بیشتری دارند. پنبه 25 برابر وزن خود آب را جذب و جذب می کند.

پنبه مصری از این نظر بسیار محبوب است. زیرا طناب ها بسیار بلند و ضخیم هستند. این نوع پنبه برای اطمینان از خلوص آن با دست چیده می شود. همچنین بسیار متراکم است و در نتیجه حوله ای بادوام، جاذب و کرکی ایجاد می کند.

حوله گلبافت

حوله‌های پنبه‌ای مصری را می‌توان برای سال‌های طولانی مورد استفاده قرار داد، اگر به درستی از آن‌ها مراقبت کنید و آن‌ها را به‌درستی بشویید.

این حوله ها معمولا در هتل های مجلل بزرگ در سراسر جهان یافت می شوند. لطفا توجه داشته باشید: حوله های پنبه ای مصری آنقدر سنگین هستند که بهتر است در خشک کن معمولی خشک شوند.

با این حال، خشک شدن این حوله های مجلل به زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین مراقب باشید که آنها را در خشک کن قرار ندهید یا خشک کن خود را با حداکثر قدرت کار نکنید.

پنبه ترک بسیار بادوام و جاذب است. با این حال، به ضخامت و بلندی پنبه مصری نیست. بنابراین لازم نیست مدت زیادی صبر کنید تا حوله هایتان خشک شوند.

برای استفاده مکرر روزانه، پنبه ترکی ممکن است برای شما مناسب باشد. از پنبه ترکی می توان برای ساخت یک حوله بسیار نرم و راحت استفاده کرد.

هر چه تعداد دفعات شستن حوله نخی ترکی بیشتر باشد، نرم تر و جاذب تر می شود. به همین دلیل، برخی از هتل های درجه یک جهان حوله های ساخته شده از پنبه ترکیه را ترجیح می دهند.